Podsumowania i postanowienia



Dzisiaj 31 grudnia 2016 r. Więc chyba przyszedł najwyższy czas aby zrobić jakieś podsumowanie kończącego się roku. No i przy okazji napisać coś o postanowieniach na rok kolejny.



Na początek coś  o podsumowaniu kończącego się roku.
Na pewno niejeden z Was, drodzy czytelnicy, takie robi. Sam, gdy otworzyłem swój kończący się dzisiaj kalendarz na pierwszej stronie znalazłem długą listę zawierającą to, co planuję w 2016 roku osiągnąć. Część się rzeczywiście udało zrealizować, a część nie… Takie życie. W kończącym się roku chciałem więcej jeździć na rowerze. Nie jeździłem tyle ile chciałem. Bo często są w życiu ważniejsze sprawy niż rower… Jak już napisałem takie życie. Dlatego moje postanowienia na nowy rok będą trochę inne.

W nowym roku postanawiam:

1.     Pod względem sportowym:
W nowym roku postanawiam, że każda jazda na rowerze, każdy odbywany trening będą mi sprawiały radość. Wiem, że nie zawsze będzie mi się chciało, ale gdy już się zmotywuję, to będę z tego powodu zadowolony. W skrócie, chcę aby cała zabawa w sport zawsze sprawiał mi przyjemność, radość i uczucie spełnienia. Koniec. Kropka.












Ale mam tez inne postanowienia, powiedzmy, bardziej codzienne:
2.     W nowym roku chcę być lepszym:
·        Człowiekiem
·        Chrześcijaninem
·        Księdzem
W tej właśnie kolejności. Bo żeby być dobrym księdzem, muszę być dobrym chrześcijaninem. A żeby być dobrym chrześcijaninem, to muszę stawać się lepszym człowiekiem. To jedyna właściwa droga. Innej nie ma. To właśnie moje postanowienia na rok 2017, jak i w sumie na całe życie.





To by było na tyle w kwestii podsumowań i postanowień. Każdy powinien jakieś mieć, bo człowiek z natury jest istotą zdolną do refleksji. Bo to ona motywuje nas do ciągłej pracy nad sobą. Więc w tym nowym roku życzę Wam, żeby te wszystkie refleksje dnia codziennego zamienić na ciężka pracę nad sobą. A wtedy ten świat, który nas otacza, zacznie się zmieniać na lepsze. Bożego błogosławieństwa w Roku Pańskim 2017!!!

  






 

Komentarze

Popularne posty