Nowa parafia

Bycie wikarym wiąże się z ciągłymi zmianami. I to takimi dużymi. Bo co kilka lat trzeba zmienić parafię. Taką zmianę się z wikarym nie konsultuje. Po prosto zostaje wezwany do kurii, gdzie biskup wręcza dekret na nową parafię. Trzeba się przeprowadzić. Po kilku latach pobytu w jednym miejscu trafia się w miejsce zupełnie nowe. Oczywiście w ramach swojej diecezji. I to nie jest tak, że te zmiany są złe. Z perspektywy już prawie 10 lat kapłaństwa i teraz już czwartej parafii, widzę jak bardzo poznawanie i praca w różnych parafiach człowieka rozwija i poszerza perspektywę widzenia Kościoła. Choć oczywiście te zmiany są trudne. Zostawia się coś co się pozowało i budowało przez kila lat i idzie się zaczynać wszystko od nowa... Ale z Bożą pomocą jakoś daje się radę ;)

Pod koniec sierpnia zmieniłem parafię. I była to przeprowadzka do parafii obok. Dalej zostałem w Opolu, musiałem tylko wyprowadzić się z centrum do jednej z opolskich dzielnic - Nowej Wsi Królewskiej. I tym miejscem jestem zachwycony. Dlatego ten wpis, by pokazać Wam jakie to miejsce jest wspaniałe. 

Zapraszam do obejrzenia filmu, który o kościele na Nowej Wsi Królewskiej nagrałem i do zobaczenia kilku zdjęć z tego wspaniałego miejsca :) 


FILM




ZDJĘCIA












Komentarze

  1. Szczesc Boże! Tak przeglądam internet i czytam o księzach na rowerach. Trafiłem na Księdza wywiad i blog. Bardzo ciekawe treści i piękne zdjęcia!!! Zarówno sportowe jak i parafii. Pozdrawiam serdecznie! Dzielę tę samą pasję ... i powołanie 😊 Szczesc Boże! Ks. Mateusz, m. Skole - Ukraina.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty