Opole

Ostatnio zdałem sobie sprawę z tego, że w Opolu mieszkam już prawie 10 lat. Jest to naprawdę szmat czasu... Moja przygoda z tym miastem rozpoczęła się w 2005 r. pod koniec września, kiedy to wstąpiłem do Wyższego seminarium Duchownego w Opolu. Przez 6 lat studiów mieszkałem w Opolu przy ul. Drzymały, by powrócić do tego miasta w 2016 roku jako wikary parafii Matki Boskiej Bolesnej i św. Wojciecha (bardziej znanej jako kościół na Górce). A że 10 lat to juz taki mały jubileusz, a na pewno ładna rocznica, to postanowiłem podzielić się z Wami moim Opolem. 

Na początek wpadła opolska wyspa Bolko. Oczywiście na rowerze :) Zapraszam Was do krótkiej rundy po tym miejscu. Oczywiście film znajdziecie na moim kanale na YouTube. Zachęcam do zostawienia swojej subskrypcji, by być na bieżąco z nowymi filmami :)


Komentarze

Popularne posty